bläääää


Igår blev det trevligt. Tills jag blev kallad fuskare, jag fuskade faktiskt inte!! Sen blev det gamla Tycho, kvällen avrundades med filmen House Bunny tillsammans med Ellen & Amanda. Tönt film igen.

Kan inte förstå vad jag gör uppe vid denna tiden. Jag har inte sovit mycket inatt. Vet inte riktigt vad det beror på, men säkerligen denna hemska förkylning. Nu har jag fått hosta också, just fint. Hoppas bara det är borta tills på fredag. Men jag måste sova mer annars kommer jag dö på middagen eller var det nu bär av ikväll. Det är med förra jobbet. Då vi bara fick reda på vilken datum och tid vi skulle ses efter jul.

Nu ska jag, teet och nässprayet kolla på Svensson, Svensson och hoppas kunna somna till slut. Annars så börjar saltkråkan 11.30. Sen kanske det blir en rensning av gadroben om jag hinner. Är en sak jag måste göra innan jag gittar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

blogg, möjligtvis?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0