Gott Nytt År!


Hittade som sagt aldrig något att ha på mig på nyår så jag fick sy om en gammal klänning som jag aldrig använt. Inget snyggt, men fick funka helt enkelt. Men skor var jag tvungen att ha så igår fick jag ta mig till Nova Lund för att inhandla ett par skor på Top Shop. Det blev dom första bästa som fanns i rätt storlek.

Stressigt blev det sen innan vi var hemma hos Elin. Men middagen blev jätte trevlig med god mat och många drinkar. Vissa drinkar godare än andra. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt stod det en taxi utanför.

I Malmö var det väl helt okej. Tolv slaget åkte jag & Elin skridsko. Har väldigt ont i armbågen efter mitt försök till att göra en piruett med 12 cm klackar. Inne på Etagé bjöd även jag och Micki på kareoki, Ops I did it again och Små grodorna. Till Små grodorna fick vi även till en grym dans.

Taxin som vi sen fick tag på när vi skulle hem var galen. Chauffören sa att han var DJ. Spelade funk som en idiot hela vägen hem. Samtidigt som hans discolampa snurrade och lös upp hela bilen i färgglada färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

blogg, möjligtvis?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0