Onsdag


Ikväll blev det middag hos Jimmie, riktigt god mat. Tack så mycket du!

(Jimmie & jag på vår första studentfest -07)



När vi kom hem från Jimmie fixade jag och Amanda med garderoberna, äntligen tog vi tag i det. Även fast det var rätt jobbigt så var det väldigt smidigt. För samtidigt som vi rensade i garderoberna och vek alla kläder (istället för att slänga in dom) så struntade vi att lägga in kläderna som vi ska ha med oss. Så nu kan man i princip säga att jag har städat garderoberna och packat. Förutom att alla kläderna ska ligga i en väska och inte på golvet. Så imorgon blir det till att stryka och vika ner det i en väska, som jag förhoppningsvis kommer kunna stänga och väga in på 20 kg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

blogg, möjligtvis?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0