snööö mitt i allt


Nu har jag visst fått tillbaka min sömn, vaknade precis och det känns som jag kan sova längre. Men det får jag inte, är ganska så stressad på grund av Gran Canaria. Har en del saker att göra innan jag åker. Så snart blir det en runda ner i stan för att ta itu med några, sen hem för att fixa den stora delen av packningen.

Australia igår, visst var den bra. Men på ett sätt tycker jag det är överskattat att gå på bio. Mysigare och skönare att kolla hemma än att sitta i en stor sal med massa människor, obekväma stolar och plus att man inte kan pausa om det blir akut.

När vi kom ut från bion var det helt plötsligt snö. Lite läskigt att köra hem. Men det klarade Ellen och sen blev det snöbollskrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

blogg, möjligtvis?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0