tjooooockis


Igår blev det mys hemma hos Zara. Där vi först såg Victoria Secret så klart och sen fick jag äntligen se Mamma Mia. Tyckte det var på tiden för mig. Vi krängde såklart också. Blev kebab för mig och som vi sedan toppade med kladdkaka till efterrätt. Jag kom fram till att jag är ett riktigt fetto. På en veckas tid har jag ätit pizza 3 ggr, McDonald´s 2 ggr, China mat 1 gg och kebab 1 gg. Helt sjukt att jag fortfarande får på mina byxor.

Nu ska jag snart till banken och fixa lite. Förhoppningsvis får jag med mig Micki på en promenad dit och sen kanske som filmkompis. Vill se Wild Child medans jag tänker på om jag ska bli full idag eller inte. Det är trots allt fredag.

Gammal bild på mig och Mickipicki


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hemsk bild gumman...

2009-01-04 @ 00:45:12
URL: http://hoes-before-broes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

blogg, möjligtvis?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0